Live

Pe planeta perfecta

1. Nu ar exista Gradina Zoo;

2. Nu ar exista animalute pe strada;

3. Am avea copaci si iarba cat trebuie;

4. Nu am invata cate putin din toate ci de toate din putin;

5. Iubirea nu ar mai fi o boala;

6. Moartea ar fi eliberare;

7. Am avea mai multe nasteri si deloc avorturi;

8. Toti copiii ar citi pe carti si nu pe Kindle;

9. Winnie the Pooh ar fi luat in seama;

10. Ar exista doar sot si sotie fara amant si amanta;

11. Nu am avea televizoare;

12. Internetul ar fi privit doar ca utilitate si nu ca distractie fara sens;

13. Omul n-ar ucide;

14. Batranii nostri si-ar trai batranetea acasa si nu la azil. Nu ar exista azile;

15. Toate mamele si-ar creste copiii. Nu ar exista orfelinate;

16. Cerul ar fi mai senin, iar norii mai aproape de noi;

17. Am avea patru anotimpuri;

18. Ziua ar fi cat noaptea;

19. Soarele ar avea ochi, nas, gura si urechi;

20. Nu am avea blocuri ci doar case pe pamant;

21. Oamenii nu ar sti ce inseamna indiferenta.

Sursa foto: http://www.clker.com/

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

