Inspiration

Urat esti, ba!

Hai ca din primele cuvinte imi cer scuzele de rigoare si imi aduc cu sine argumentul ca nu ma refer la calitatile tale fizice, draga mascul, ma refer strict la animalul din tine.

Cateodata ma fac ca nu inteleg chestia asta, ca in tine zace un animal, tu, ala dragut mereu cu toata lumea, cu pantalonasii tai de stofa si tricoutele tale trendy-flendy. Cateodata parca nu imi vine sa cred de cat de animal esti tu, ce ca zace vreunul prin tine, da’ de unde, esti un animal biped in toata splendoarea. Balaur as putea spune, cu cele doua capete ale tale, care <<Surprise!>> gandesc amandoua. Unul mai putin decat celalalt.

Ma uimesti cu fiecare zi care trece si nici daca te-ai chinui nu ai putea sa ma enervezi. Ma fascinezi, in cel mai propriu sens al cuvantului, ma hipnotizezi cu energia ta instinctuala si cu simtul tau olfactiv care detecteaza numai prospaturi parfumate Versace. Am zis sa fiu buna cu tine si sa te intreb de ale tale, dar tu, tu animalut simpatic ai dat cu bata in balta mai ceva ca ciobanul la oi si mi-ai stricat toata dispozitia zilei pe care cu greu am dobandit-o imediat dupa ce mi-am baut halba de cafea si fumat jumatatea de pachet de tigari. Iaca asa.

Te rog sa nu mai incerci sa pari mai tanar, tot 30j – 40j de ani ai, sau peste, nici nu stiu cati (ca sa vezi cat ma intereseaza, de nu pot sa mai dorm noaptea), admira-ti, te rog din suflet „paiatza” de care esti legat cu jugul si pe astea ca noi, fete serioase nu asa, lasa-ne naiba in pace, ca mai vrem si noi sa ne pastram (inca) atitudinea pozitiva, dorinta de pace in lume si cate-un stapan pentru fiecare animalut (veritabil si cu adevarat simpatic) din lume.

Draga balaur, imi esti urat, nu-mi place de tine acum. Imi placeai cand erai un pic de om, ca si atunci scoteai celalalt „capat” la vanatoare. Te vedeam, dar nu voiam sa vad de fapt, ca ma rodea si pe mine un sentiment de vinovatie ca m-am lasat putin vrajita de maniere animalistice.

Am trecut peste azi, sa vedem maine. Pana atunci…urat esti, ba! Animalut simpatic.

Textul este un pamflet extraordinar si rog tratarea lui ca atare 😉

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

