Inspiration

Alo! Ce faci ma, ma minti en-gros?

Sigur multi dintre noi am auzit asa intr-un still random (eu cel putin daaaa, logic) versurile astea. Nu stiu cine canta, e o fata, cu o voce destul de draguta, adica nu imi maltrateaza nici timpanul si nici urechea muzicala de care dispun, e „ascultabila” vocea ei, dar imi pare rau de ea, nu o s-o ascult niciodata atata timp cat pune pe melodie versuri de genul. S-au cam terminat versurile si combinatiile de versuri pentru artistii nostri autohtoni, nu mai au saracii din ce sa faca si ei niste rime amarate acolo. Eu ma gandesc la aia de la „Genius”. Oamenii aia din trei cuvinte, doua silabe, un sunet si nicio rima faceau ditai hit-ul. Acum ca e vara, mai tine cineva minte „O-ua, uo, oh/ E vara, vara/ E soare afara”?. Niste versuri jalnice dar nu stiu ce aveau atunci de prindeau la toata lumea. Chiar simteai ca e vara. Ma rog, vorbesc si eu din amintiri ca aveam vreo 7 ani pe vremea aia. Pe mine adolescenta m-a prins cu Tokio Hotel :))

Daca e sa trecem la ceva mai complex decat „Vara, vara, soare afara”, „Macho man” sau „Orasul trist” („Noapte, frig. in orasul asta frate, nu e mai nimic…!”- erau foarte revoltati copiii) ii putem pune in discutie pe cei de la Class. Eu, desi eram mica si cand a aparut melodia asta, nu pot sa uit ce a aparut in vara lui 2001. „Te visez mereu” adica.  Au versuri ceva mai elaborate, sound ceva mai dansabil, e misto rau, te duce direct inapoi in 2001.

Ideea e ca melodiile de atunci, cu indulgenta alea pana in 2004-2005 transmiteau ceva, simteai ca e iarna, ca e toamna, dar mai ales ca e vara. Din muzica romaneasca eu cel putin nu mai am demult ce sa ascult, decat unele nici prea-prea si nici foarte-foarte.  Sa nu va aud cu Holograf! Am zis!

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

