Inspiration

Si tot nu ma scoti din sarite

Acuma dupa ce ca esti urat (repet, ma refer strict la „calitatile” tale morale) mai nou esti si enervant. Se pare ca explicatiile pentru tine nu sunt deloc simple si trebuie sa avem suport didactic in dotare, eventual sa mergem sa facem piata pentru niste mere si un cutit, sa le taiem si sa iti aratam tie care este intregul si care e partea din intreg.

N-ar fi de ajuns asa ca vom face o vizita si pe la singura librarie din oras ca sa luam pe card (surpriza, astia n-au POS) un bloc de desen, hai mai bine niste coli flipchart (pentru ca iti place sa te faci ca nu vezi) si un marker din’ala cu miros de acetona,negru asa ca sa se vada bine ce e de disecat.

In fond, explicatia e simpla: tu esti un urat, iar eu sunt o frumoasa. Tu esti urat pentru ca asa cum am spus mai demult poti fi foarte usor confundat cu un balaur, sa nu uitam de cele doua capele ale tale, iar eu sunt o frumoasa pentru ca imi place sa imi vad de ale mele si sa ma concentrez pe ceea ce merita energia si dispozitia mea. Tu esti un urat pentru ca iti place sa faci pe „nestiutorul” (ca sa nu zic altceva, te-ai prins), iar eu chiar sunt desteapta, nu trebuie sa fac pe nimic. Tu esti un urat pentru ca iti place sa scoti in evidenta un defect fizic pe care nu il ai, ala cand te faci tu ca nu vezi, ignori orice si pe oricine, pe motiv ca „mvaaaiii, nu am vazut”, iar eu iti arat ca te vad, iti arat ca stiu, nu-ti arat ca pot ca Adda pentru ca n-am ce sa demonstrez la partea asta, nici tie si nici nimanui.

Eu sunt femeie si eu vad, inteleg, pot, ascult, explic. Tu…tu ce faci? Iti zic eu, stai pur si simplu degeaba, nu ca un spectator pentru ca macar ala bate din palme, si te uiti ca cineva la poarta noua, te faci ca nu intelegi, te faci ca nu vezi (repet a mia oara), nu asculti pentru ca tu le stii pe toate si apoi iti mai si permiti sa comentezi in perfecta necunostinta de cauza.

Asa ca, draga mascul, acum intelegi? Voi niste urati, noi cele mai frumoase.

Sursa foto: http://images.latintimes.com/

Textul este un pamflet extraordinar de bine pus la punct si evident, rog tratarea lui ca atare. Multumesc! 🙂

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

