Live

Perpetuam specia sau prostia speciei?

Noi avem o misiune, da, noi astia care mergem pe doua picioare si nu in patru labe, noi astia care ne consideram mamifere superioare sau cum naiba invatam pe la biologie, noi astia de cica gandim si le coacem. Ne nastem cu misiunea asta, e scopul nostru inca de cand atingem pubertatea (din punct de vedere anatomic, vorbind) si avem si o cale a naibii de…cum zic…eee stiti voi…hai sa zicem utila si placuta de a indeplini misiunea cu care ne nastem.

Nu tinem cont de nimic. Tocmai de aceea natalitatea scade in comparatie cu mortalitatea, tocmai de aceea fetele de cariera avorteaza, tocmai de aceea avem cocalari si printzese. Scopul nostru, ca oameni ce suntem, este acela de a ne perpetua specia noastra superioara, de a creste si de a ne inmulti, frumos si linistit, asa cum a fost in plan de la primul inceput al omenirii.

Si ce facem noi? Pai uite ce facem noi: ne f_tem strict pentru o placere de cateva secunde (si dezvoltam studii despre orgasm si punctul G) si gasim noi pe acolo fel si fel de improvizatii cu denumiri de animale, ca sa atingem culmea placerii (nu?). Si in loc sa ne gandim ca vom ramane batrani si singuri, mai bine ne f_tem in continuare, cu protectie, desigur. De parca asta o sa facem si cand om fi batrani si singuri, sau daca suntem norocosi sa ne mai tina, hai poate.

In loc sa ne perpetuam specia, avem grija sa ducem mai departe prostia neamului pentru ca fiecare dintre noi are in el ceva de neam prost: tricou de neam prost, masina de neam prost, canapea de neam prost, maniere de neam prost, vorbe de neam prost, comportament de neam prost si etc. de neam prost. Daca aud pe cineva vociferand ca „mvaaaaiiii” vorbesc urat de neamul meu, ii f_t o flegma. Ca sa fie clar, eu vb aici doar de om, nu de nationalitate. understood?

Vreau sa ma uit la TV. Nu m-am mai uitat de ani de zile si parca ma apuca sa mai vad si altceva in afara de stiri. Deschid televizorul pentru ca eu vreau sa ma uit. Si ce sa vad? Il vad pe maruta cu aceleasi texte de neam prost, inca de cand era la tvr, inainte de el ma pun la curent cu tot sadismul de prin Est, cu noi tactici de transare, cu noi modele de hamuri ca sa ma spanzur cu ele, timp de o jumatate de ora, daca vreau sa ma sinucid, stirile de la ora 5 imi furnizeaza nspe mii de feluri in care as putea sa o fac, chiar in cel mai elegant mod posibil. Si cum ziceam ca il vad pe Maruta si ilustrii sai necunoscuti invitati care ma enerveaza rau de tot, n-am ce spune pe subiectul asta ca n-am putut sa ma uit. Ma rog, incerc sa dau pe-o muzica sa ma mai ingan si eu nitel si o vad pe una in chiloti care ma tot intreaba daca „am dale”. „Ai daleeeee, ai daleeee???”. N-am fa, da-te-n…Si gata cu uitatul la TV, mi-am luat portia gratuita de nervi pe o zi.

Pe Facebook imi trimite friend request „Idolu Femeilor”, ignor si sterg, iar trimite, iar sterg. Dar imi vine asa o idee sa ii trimit si eu un mesaj „Asa te-a botezat ma-ta, draga? Te-a vazut ea asa simpatic cum stateai bagat in pampers si ce-a zis ca daca esti „idolu” ei de ce nu ai fi si al nostru, al tuturor femeilor?”. M-am abtinut deoarece cu siguranta ca mi-ar fi dat o replica sa ma ameteasca bine, gen „Ce buna esti, faaa!”.

Deocamdata perpetuam prostia, nu chiar toti, doar majoritatea. Candva „Morometii” cantau frenetic „Romania, trezeste-te” dar am o veste proasta pentru ei: Romania nu s-a trezit, adica nu ea, ca saraca nu are nicio vina, astia de stam in ea inca nu ne-am trezit ci dormim in continuare si visam caii verzi ai lui Smiley. Au trecut multi ani de la mesajul asta muzical, la care ar trebui sa ne fuga putin mintea, numai ca noi preferam sa tinem cont si sa ne placa mai mult indemnul lui „Mamelino” caci e mai misto sa scoti limba. Stiti voi: „Scoate limba, scoate limbaaaa!”. Macar suna mai bine si nu intrebau pe nimeni daca are dale.

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

