Live

Karma este…

Ce este? Eu am impresia doar (inca nu m-am lamurit) ca este o chestie invizibila, cu actiuni bine definite, iar aceste actiuni se manifesta ca un boomerang or something, iar ce ti se intampla tie naspa o sa se intoarca asa ca o roata sau boomerang gen, impotriva persoanei care ti-a dorit tie intamplarea aia naspa. Sau! Avem un individ mai naspa decat intamplarea ta, caruia ii place sa enerveze lumea gratuit, iar la un moment dat o sa se enerveze el singur contra-cost. Nimeresc ceva?

Dar poate karma asta e un fel de virus care infecteaza timpul din viata noastra cotidiana, iar feng-shui-ul e un antivirus. Aberez, nu, aici nu am dreptate si ma complic mai mult decat de obicei.

De multe ori am auzit “Vezi karma?” si eu sa mor daca pricepeam ceva din astea doua cuvinte. “Vezi”, adica ce sa vad? Si “karma”, adica wtf is that? Pana cand am inceput sa fiu mai atenta la mine si la tot ce fac eu si altii pe langa mine si am observat (cu greu) niste lucruri. Ca de exemplu pisicuta mea care cateodata e o bestie in toata regula, alerga dupa mine prin casa ca sa ma zgarie (ea doar asa stie sa se joace) si la un moment dat (e oarba din nastere) a dat cu botul de tocul usii in goana ei dupa mine si s-a cumintit pe loc. Atunci m-am trezit spunandu-i “Eeeee, vezi karma?”. Am ramas surprinsa si in acelasi timp parca am avut un fel de “epiphany” pentru ca in sfarsit am vazut karma. Sau?

Pana acum am inteles ca e un fel de boomerang si daca e in favoarea noastra e un lucru bun. Dar daca cineva isi doreste ca aceasta “karma” sa se aplice in cazul nostru (eee, mai faci prostii fara sa vrei) si vine o data si te tranteste de nu te vezi? Gen, vezi o fiinta umana (cu lacrimi :))) pe strada careia i se incurca membrele inferioare (Doamne fereste sa fie si niste trepte pe acolo) si cade, se rostogoleste si se face una cu pamantul, cu cracii pe sus, tot tacamul, iar pe tine te bufneste un ras nebunesc pe infundate, de iti vine sa te rostogolesti la fel ca el, omul te vede, se incrunta la tine si in secunda doi macar te impiedici si tu putin. Atunci ce spui, ca a fost karma acelui om care s-a razbunat pe tine? Iar daca mai esti femeie si mai ai si fusta, atunci ai pus-o grav. Din cauza cui? A karmei?

In fine. Imi spunea o data o tipa (care crede in reincarnare si e sigura ca vine de prin “Battlestar Galactica”) ca ea s-a despartit de barbat’su fiindca intre ei nu a fost iubire, respect si “prostii de genul” ci mai degraba a fost ceva “karmic”. Adica li s-au impreunat “karmele”? Partea asta nu o mai inteleg. Daca in alte situatii mai misc ceva cum ca as intelege, la faza asta mi-a dat block si of course ca unfriend. Tot de la minunatia asta de fiinta am aflat ca eu in viata anterioara am fost indianca si voia sa-mi cumpere de ziua mea un “sari”. Doamne fereste, hai ca am dat-o in altele.

So, wtf is “karma” after all?

Dex ia uite ce zice: http://dexonline.ro/definitie/karma

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

