Fără categorie

Diana

Fata superba, cu par frumos, ochi limpezi si cuvinte atent tesute. Tesaturi colorate si impletite cu fir de aur ca parul ei, ieseau covoare tomnatice de „cuvinte dulci.Si putin piper.”. Cuvinte scrise „nu pentru barbati si nici pentru femei, ci pentru suflet”*. Ea era scrisul. Tot ceea ce si-a dorit sa fie, sa scrie…

Am descoperit-o pe Diana intr-o seara de toamna din anul 2013. N-as putea spune ca tarziu. Nu a fost tarziu deloc daca stau si ma gandesc la momentele in care ii citesc blog-ul, cand sunt aproape sigura ca in acelasi timp ea schiteaza urmatorul articol, iar ideile curg si se asaza frumos, intr-o armonie perfecta.

Imi pare rau ca nu am stiut mai devreme cine este ea si ce face ea. Mi-ar fi placut sa o citesc si sa o stiu pe undeva pe aici, acum o citesc si o stiu pe undeva doar…

Ea ne-a lasat blog-ul ei http://dianacuvanilie.blogspot.ro/ si acum ceva timp s-a lansat si „Diana cu vanilie – The book”. Blog-ul il citesc, cartea nu am citit-o, inca. O voi citi.

Diana s-a intors la Sinaia intr-o zi de toamna si a ramas acolo ca sa se odihneasca putin. Noi am ramas aici cu tot ceea ce a facut ea special pentru noi. Cititi blog-ul, cititi cartea. Cititi-o pe Diana cu Vanilie!

*- „Nu scriu pentru femei. Nici pentru bărbați. Scriu pentru suflete.” (Diana Sorescu)

Lasă un răspuns

