Aberatii viscerale

In sunet de pian

Nu avem timp si nici rabdare, nici timpul nu are rabdare (da, da, Marin Preda, stiu) dar eu ma incapatanez (deocamdata!) sa am timp pentru tine si rabdare cu tine. Dau senzatia unui fugar, ca plec si nu ma uit in urma, ca iarba se usuca sub talpa mea, ca nu imi pasa si chiar asa e. Nu imi pasa de timp si de rabdare, nu imi pasa de iarba si natura statica, nu vreau sa aud de reprosuri si deziluzii, vreau stele in loc de ploaie si parfum in loc de vant rece. Nu te mai uita la mine, nu mai vorbi cu mine, nu mai astepta nimic de la mine, nu am, nu sunt aici.

Vreau o floare in loc de soare si o secera in loc de luna, sclipici in loc de nisip, lacrimi in loc de mare, vise in loc de sperante, departe in loc de aproape, un patrat in loc de cerc, un pustiu in loc de lume.

Pe tine in loc de altcineva, pe altcineva in loc de mine, zambet in loc de dor si esenta in loc de aparenta,

Te pierzi cu totul in marea mea de lacrimi si revii in sclipiciul meu de nisip. Pleci departe si nu revii aproape, ma lasi pe tarm visand caci nu mai sper ca vii. Lumea intreaga sta pe un patrat rotund, e pustie, bate parfumul rece, vine altcineva in locul tau si ma gaseste pe mine fiindca nu am avut timp sa fug.

Ce e curios e ca te petrec in sunet de pian si te scot din marea rece de lacrimi inghetate cand eu ar trebui sa te las acolo. Asa ar trebui, sa te las, ca sa plec si sa nu ma mai intorc. Intelegi?

Tu nu intelegi ca nu mai ploua? Nu vezi ca nu mai visezi? Nu simti ca nu mai ai aer?

Te-am gasit in sunet de pian si te las acolo. Eu plec.

Lasă un răspuns

