Live

Studiu de caz. Experiment M/F

Din curiozitate (hai, hai) am dat un search pe Google ca sa aflu ce ii innebuneste pe barbati (in afara de mancare, fotbal si hatza-hatza) si am gasit urmatoarele: “Preludiul care ii innebuneste pe barbati”, “Ce vor barbatii in pat”, “Miscari erotice care ii innebunesc pe barbati” si multe altele care oricum sunt la fel si nu mai are rost sa insist asupra lor.

Asa, careva sa zica. Se pare ca nu sunt atat de rea pe cat credeam atunci cand am scris articolul asta. Sau pe asta. Nu le face cinste oricum nici search-ul meu pe Google si nici articolele mele, dar eu macar ma refer la o singura postura, nu la ei ca oameni ca banuiesc ca mai au si alte preocupari in afara de cele carnale, sa le zicem. Pe de o parte e si discriminare daca stam sa analizam un pic. Nu dezvolt subiectul pentru imi pierd timpul.

Ca sa fiu corecta am cautat si “Ce le innebuneste pe femei” si au aparut “n” link-uri catre un cantecel oriental romanesc. Mai sa fie, e mai rau la noi :))

Pe noi nu ne innebuneste mare lucru pentru simplul fapt ca mai nimic nu ne multumeste. Sau cel putin pe astea destepte. Eu nu m-as vedea torcand ca o pisica doar pentru ca am primit un sirag de margele sau un sms cu un text inviorator. Ce vorbesti, astea sunt prostii. Poate m-as clinti putin daca as putea sa vad in viitor si in viitorul ala pe care il vreau eu sa vad o fetita care sa-mi semene si sa fie la fel de sclifosita ca si mine. Adica sa stie ce vrea. Eu stiu ce vreau. Si mai stiu ca ma laud. Pentru ca vreau. Vezi?

In orice caz, daca stam sa analizam fiecare problema pe toate partile, in ceea ce priveste femeia si barbatul si modul prin care pot fi multumiti, nu ajungem absolut nicaieri din simplul motiv ca particularitatile personalitatilor detinute de el sau de ea ne da peste cap toate planurile de atingere a absolutului. Adica de aflare a unei cai de mijloc. Ma rog, de-abia ma inteleg eu, d-apoi altcineva.

Am discutat si cu un M si mi-a zis ca da, mancare, fotbal si stiti voi ce, alea-s importante pentru ei. Sau daca nu importante, fiecare conteaza la fel de mult, se pare.

In ceea ce le priveste pe F, am discutat cu mine si nu am gasit ceva plauzibil care sa ma multumeasca pe deplin. Mnu, mereu trebuie sa se gaseasca ceva care ori sa ma enerveze, ori cu putin noroc doar sa ma indispuna si atunci cand rad din toata inima, rad pentru ca e ceva sau cineva care reuseste sa imi induca o stare de bine. Dar asta nu inseamna ca sunt multumita. Ehee, mai e pana la perfectiune, iar scopul nostru e sa o cautam. Mult si bine ca oricum nu o gasim daramite sa o mai si atingem.

Lasă un răspuns

