Inspiration

Ce antebrat sexy ai!

Ma proptesc in fata ta si ma uit „bovineste” simtind admiratia prin toate organele si neuronii de care am dispus vreodata. Esti inalt. Si imi place. Visul unei nopti de vara. Asta nu-mi place. Am dansat o vara impreuna, m-ai privit intens de dulce, ti-am simtit ochii prin par, pe buze, pe umeri, pe piept, pe toata pielea, m-ai cuprins cu ei si m-ai strans usor in brate, ai stat in dreapta mea si mi-ai soptit rastit „Esti buna!”. Uh, zbarnait intens, electricitate maxima, 250W, sarma-n par, gat intepenit, esti hot beibi! Sau hot pe romaneste?

Sunt buna, a? Al naibii ce esti tu, esti bun la vraja, magicianul perfect cu ochi rotunzi, patrunzatori, vrajesti cu bunatate, esti bun cu mine si te venerez in momente.

dor

Stam pe marginea unui cerc si ni se intalnesc ochii, privirea mea neagra o da gata pe-a ta. Te-am intimidat si acum nu mai sunt buna. Sunt nebuna, beibi, dupa viata si dor. Mi-e dor sa-mi fie dor de mine, sunt prezenta peste tot in vietisoara mea saraca fara tine. Sau bogata? Colorata? Neagra? Ah, stiu, stiu beibi, verde. Un verde smarald ca perdelele din dormitor. Ce mi-au mai acoperit perdelele, mi-au acoperit patul si mi-au dezgolit pielea zdrobita de dorul tau.

M-ai asteptat sa-mi treaca nebunia, m-ai privit calm si nedumerit, apoi te-ai uitat impasibil la mine si desi esti acum in fata mea, iti simt respiratia fierbinte in ceafa.

Ma uit la tine, barbatule ce esti, brunet spre blond cu nuante de verde si nu-mi iau ochii mari de la tine. Ce antebrat sexy ai!

YCaraman

https://www.facebook.com/yarina.caraman

Lasă un răspuns

