Fără categorie

Asa ceva nu-i posibil!

Cu oamenii si apucaturile lor din tara asta nu se mai poate. Citesc si ma ingrozesc sa vad cum sapte monstri au parte de mult prea multa sustinere, sa vad cum fapta lor este validata de fiinte fara minte, la fel ca si ei de altfel. Auzi tu, cum sa spui ca tinerii din ziua de azi violeaza pentru ca nu au locuri de munca? Asta a zis, cu toate ca pe urma a dat-o la intors. Mi se pare ceva imposibil, nu imi vine sa cred ca un om a putut spune asa ceva. Nu pot sa cred ca monstruletii astia scarbosi sunt liberi si posteaza pe facebook noutati din viata lor palpitanta, iar mamicile monstrulete fac grupuri de sustinere pentru odraslele-bestii.  Nea Caisa, tu cel care ai dat duma asta pe gura, probabil ca in vietisoara ta simplista ai avut momente cand nu ai avut un loc de munca. Ce-ai facut atunci? E nevoie sa te intreb pe cine ai violat? Doamne fereste, tu nu esti om!

Cat despre stimabilii locuitori ai acelui satuc care urla cat ii tin plamanii ca biata fata le face satul de ras, domnilor, fapta s-a intamplat acum ceva timp dar nu are relevanta cand ci ce s-a intamplat. Asa. Cine e atat de idiot (din punct de vedere medical) incat sa fie ferm convins ca marea onoare a satului a fost patata de o fata care se intorcea de la scoala, iar pe drum s-a intamplat sa fie abuzata de sapte animale? Nu-mi explic, pentru mine va ramane un mister bine nedeslucit, bine incuiat undeva intr-un colt de minte, pentru ca nu o sa imi explic niciodata cum omul, fiinta superioara a devenit atat de mizerabil.

Fata asta, poate ca nu a fost usa de biserica, asta daca ne luam dupa minti inguste, eu tind sa cred ca ea a fost altfel si s-a diferentiat de ceilalti printr-o atitudine diferita fata de cele cu care batranii satului erau obisnuiti. Asta e parerea mea pe care nu pot sa o tin doar pentru mine. Dar oricum ar fi fost ea, oricate acte sexuale ar fi avut inainte, le-a avut (daca le-a avut) pentru ca a vrut sa le aiba, e majora si decide pentru ea, asta nu e treaba nimanui. La asta desteptii pamantului nu se mai gandesc cu toate ca e logic. Si revenind la ideea principala, e treaba ei ce face atata timp cat decide ea sa faca. Numai ca acum a fost supusa cu forta la niste lucruri greu de imaginat si descris, de catre niste fiinte la fel de greu de definit. Ea nu a vrut, a fost fara consimtamantul ei, fara vreo dorinta ascunsa de-a ei. Ea nu va mai fi niciodata la fel pentru ca dupa cum e foarte bine zis ca violul e crima, in momentele alea psihic au omorat-o si nu va mai fi niciodata la fel, chiar daca acum pare ca si-a revenit. Acel moment a constituit un before-after pentru totdeauna in viata ei.

Zilele trecute am fost agresata verbal de catre un controlor RATB in autobuzul 137 caruia am incercat sa ii explic ca am compostat biletul si ca nu am buletinul la mine. Omuletul colorat a tipat tot drumul la mine, mai-mai sa ma bata si nici nu voia sa ma lase sa cobor din autobuz, amenintari cu gramada, etc. asta pana cand am inceput si eu sa tip. Chestia asta mi-a zdruncinat psihicul un pic si m-a socat un pic mai tare, iar cateva ore nu am fost buna de nimic. Doar dintr-atat. Atunci imi statea gandul doar la ea, la ce a simtit cand nu au lasat-o sa plece si nu numai. De-aia scriu post-ul asta.

Draga mea, daca articolul asta va ajunge vreodata sub ochii tai, cu toate ca stii deja, iti mai spun si eu ca nu esti singura. Incearca pe cat posibil sa iti revii si sa iti reiei viata, esti puternica, esti inteligenta si esti frumoasa. Ai fost doborata dar bineinteles ca ai puterea sa te ridici si sa mergi cat de departe poti. Nu sunt vorbe spuse la intamplare, esti o luptatoare, stii bine. Oamenii intregi la minte (si nu suntem putini) te sustin!

Sursa foto

Lasă un răspuns

