Book worms & șoricei

Recomandari pentru bookworms si soricei. Rodica Ojog-Brasoveanu

bookworm

Mie nu-mi plac multe dar si ce-mi place pai imi vine sa-l mananc pe paine. Uite, de exemplu, daca cititul ar fi comestibil si palpabil as manca una-ntr-una numai citit si nu m-as satura niciodata chiar daca m-as face cat un tanc. Ce daca, citit sa fie, cat cuprinde.

Pentru ca si iubesc ceea ce mananc, zilele astea m-am indragostit iremediabil de talentul puternic si tare ca un whiskey fin al Rodicai Ojog-Brasoveanu. E fenomenala, nemaintalnita, unica, mor de-a binelea daca nu citesc macar o pagina dintr-o carte de-a ei. Eu am aflat tarziu de ea si o sa fac tot ce pot ca altii sa afle mai devreme decat mine. Am citit „Un blestem cu domiciliu stabil” (delicios blestem), iar acum ma delectez cu niste povestiri scurte de-ale ei. Cu siguranta cunoscatorii isi amintesc de Ghiocel sau de Mariuta si Catalin din „Sa-ti fie drag cu cine inserezi” sau de fratiorii comici din „Al doilea testament”.

Am muuuuuult de recuperat si am deja un deadline. O sa citesc tot ce prind sub semnatura ei, dar cu toate astea as fi recunoscatoare pentru niscaiva recomandari, eu in post-ul asta o recomand pe ea.  Am gasit si aici dar mai vreaaauuuu :D.

Revin 😉

Sursa foto

Sursa foto bookworm

Lasă un răspuns

