Live

20 de chestii pe care le-am invatat si le-am simtit eu pana la douj da ani

Citesc articolele unor doamne care scriu cat au invatat ele in 30 de ani, cate au facut ele pana la 40, cati ani din 50 au facut mancare si spalat vase si avut menstruatie. Sunt tare frumoase si le citesc mereu cu mare chef mai ales ca sunt si eu curioasa ca tot omul sa vad pe acolo ce si cum numai ca nimeni nu zice nimic de astia mai tinerei asa, mai necopti, mai neexperimentati. Eu sunt una dintre ei si m-am hotarat eu singura ca trebuie sa spuna cineva ceva si despre astia mici si prosti. Sa stiti ca si noi trecem prin multe si care vrea invata din toate, care nu, le face in continuare. Adica se stie, altii au fost ca noi, dar noi ca ei n-am ajuns inca :D.Sa punem un piculet problema pe punctulete si sa vedem prin ce problemute plangacioase trec copilasii mititei care dau piept cu realitatea si au impresia ca i-a izbit o wrecking ball cu tot cu Miley Cyrus atarnata. Hai, ca-s putine.

1. La 12 ani am inteles de ce femeile sunt niste scorpii isterice intre 3 si 5 zile pe luna. Eu eram o scopiuta mai mica. M-am facut mare intre timp.

2. Mai tarziu am aflat ca e mai important sa ai un absorbant de rezerva decat sa iesi in parc si sa te dai in leagan.

3. De asemenea mi-am dat seama ca barza nu exista in momentul in care mama s-a imbolnavit si nu mi-a mai facut si mie un frate.

4. Desi am fost si sunt singura la parinti am stiut intodeauna ca e tare dragut sa imparti si cu ocazia asta am vazut ca oamenii mici pot avea un comportament destul de “bitchie” din frageda pruncie. Eu imi imparteam jucariile si pachetelul cu oricine dar cand venea vorba la altul sa imparta zici il frigeau mainile sa dea. Eee pai ‘tu-ti grijania ma-tii!

5. Nota aia de 10 e importanta pana in clasa a 8a fiindca de cand intri la liceu, teoretic si practic ti se rupe.

6. Liceul chiar e o perioada frumoasa din viata oricui.

7. Barbatii sunt niste porci sau prosti si mitocani de mici. Dezvolt si subiectul asta, cat de curand. Inveti multe pana la 20 de ani si despre asta.

8. Cu cat te machiezi mai tarziu, cu atat mai bine. Dupa’aia zici ca esti bolnava.

9. In perioadele de depresie adolescentine cei mai bun la alinat plansete sunt Nightwish. Si acum sunt. Pe mine asta ma scoate din orice boala

10. Nu e neaparat nevoie sa fii popular, sa bati barurile si cluburile toata ziua recte noaptea ca sa te simti bine cu tine. Sunt alte feluri prin care poti sa te simti nu bine, ci foarte bine. Chiar daca stai si citesti toata noaptea si bei Cola.

11. Prieteniile de pe la 15-16 ani nu tin niciodata toate. Eu din prietenii de atunci nu mai vorbesc decat cu cativa. Ii numar pe degetele de la o mana.

12. Primul loc de munca, oricat de bun ar fi <<Sucks!>>. Rau!

13. Primul salariu il cheltui pe prostii de la 13 lei. Si oja.

14. Chiar daca esti intr-o relatie, asta nu te face matur. Nu face nici pe unul, nici pe celalalt.

15. Ciocolata e cea mai buna solutie, pentru toate problemele. Indiferent.

16. Nimeni nu este asa cum crezi, de aceea prima impresie e o tampenie in stare de putrefactie.

17. Oamenii se schimba, iar tu daca nu esti atent, te schimbi o data cu ei. Vorbesc de aia care merg din rau in mai rau.

18. Dezamagirile nasoale o sa vina incepand cu 19 ani, mai mult sau mai putin. Una cate una. Pana devii imun. La 20 de ani, da.

19. Am invatat sa ignor desi vreau sa comunic si sa socializez. La inceput e greu ca apoi nesimtirea te inclesteaza si nu iti mai da drumul.

20. Chiar daca sunt numai 20 de ani, chiar si asa constati ca cea mai importanta fiinta din viata si din universul tau esti tu. Si devii rau incercand sa te aperi de altii mai rai. Bine macar ca stii ce ai de facut cand oi fi mai batran.

Vreau completari 🙂

sursa foto

Lasă un răspuns

