Book worms & șoricei

The night is dark and full of terror

Valar morghulis! Astazi va voi vorbi putin despre cum puteti sa o luati razna intr-un mod cat se poate de clasic si rapid.

Se facea ca era o seara de noiembrie 2014 si dupa ce un anume serial recomandat cu mentiunea “n-am vrut initial sa ma uit dar m-am uitat de bun ce e” m-a frecat la melodie peste masura aproape un an, am luat imperioasa hotarare si obligatie in acelasi timp ca m-am obligat singura, sa il privesc si eu, ca o floare salbatica si rautacioasa.

Ma uitam ca tampa fara sa inteleg nimic si la fiecare replica ma trezeam intreband “Da’ cine-i ala?/ Si ala ce vrea? Asta unde e? Fetita asta cine ai spus ca e? Aaaa si asta-i ala rau? ” s.a.m.d. De asemenea am adormit cu vise de vreo doua ori pentru ca atata efort intelectual ma obosea peste masura si cred ca doua episoade intregi n-am facut decat sa fiu frumoasa si adormita.

A durat cam o saptamana ca sa ma prind in sfarsit care-i treaba mai exact, asta dupa ce mi-am petrecut zilele punand cap la cap firul povestii si framantandu-ma frenetic cu gandul la urmatoarele scene. A fost misiune imposibila, am zis ca nu mai imi trebuie asa ceva, dar cum am ajuns eu la concluzia asta? Pai m-am trezit implicata emotional in toata povestea asta, punand suflet de fiecare data cand o bunaciune de actor moare si paraseste serialul, intrebandu-ma cat se poate de trist “Acum eu la cine ma mai uit?”. Ca nu e sa zici ca gata ii cioparteste lu’ ala capul si s-a terminat povestea. Dupa decapitari masive, mate pe afara, intestine si limbi scoase direct din sursa inca vie, in acelasi timp altii lupta la razboi, tes intrigi de te dau pe spate (nu sunt ironica), pana te chinui tu sa intelegi exact acele intrigi brusc unul moare. Hmm…

E un talmes-valmes, cu greu se potrivesc toate nebuniile alea tandi pe mandi si timp de o ora cred ca am pulsul 120. Nu mi s-a mai intamplat asta pana acum.

S-a prins toata lumea despre ce vorbesc. Eu deja vad pentru a doua oara intreaga nebunie si ce bine e cand intelegi din prima ce vrea sa spuna Varys. Nu recomand nimic pentru ca se recomanda singur.

Acum, asteptam pana in aprilie 2016, dar sunt cinci volume de citit. Am auzit ca unii le-au terminat intr-o saptamana. Iarasi “hmm…”.

Lasă un răspuns

