Live

Barbatii cica au fetisuri

Mda, chiar le au ca am facut putin research si da, fiinte ciudate barbatii astia. Insa nu am gasit pe lista lor pretioasa de fetisuri unul pe care ei il practica in masa si vorbind la modul cel mai serios, isi pierd capul (ala de sta pe gat) dupa asa ceva. Nu inteleg cum de nu si-a dat nimeni seama pentru ca e absolut evident.Dar despre ce vorbesc, lumea nu isi da seama cat de superba e melodia lui Mark Sherry cu cei de la The Space Brothers – Let it come, asa ca nu mai insist. Totusi insist sa fac ceva si anume sa expun acest fetis ciudat pe care il au animalutele astea simpatice si bipede.

Ca sa o luam cu inceputul, se pare ca statuilor astea ale perfectiunii le place podofilia – a se citi cu atentie, adica ii excita picioarele. Femeilor. Wtf? Asa si cica le mai place si epilatul in stil brazilian, ala cu o linie pe mijloc :)). le place sa-l vada, le trezeste pasiuni ascunse, ce mama naibii, doamnelor tre’ sa ne epilam :))). Ma rog. Ce le mai place? Cica au o placere pentru dusurile aurii, asa se cheama un proces care implica urina. Din nou, wtf? Asfixierea erotica – trebuie sa ii intelegem pentru ca aici ei gandesc cu un alt creier din alta cutie craniana, daca o putem numi asa :)) si mai sunt pe lista si femeile mature. Adica cele care sunt singure momentan, tre’ sa astepte nitel pana ies la pensie, nu? Whatever! Mai sunt dar n-am mai stat eu sa-mi pierd vremea cu asa ceva, am suficienta informatie cat sa-mi incep articolul.

Si acum eu, revelatia momentului si cea mai socanta “epiphany” a zilei: barbatilor le plac agramatele. Adica sunt atrasi de ele intr-un mod inexplicabil, unii le aleg numai pe astea. Stii, la o intalnire, ceva gen el o intreaba pe ea “Stii sa scrii si sa vorbesti corect din punct de vedere gramatical?”, apoi ea zice “Bineinteles!”, apoi el o intreaba “In structura <<Eu simt ca ma excit in momentul asta.>> cum se scrie <<simt>>?” si vine raspunsul ei “Aaa, pai simnt!”. Animalutul biped striga “Bingo!” pentru ca chiar zici ca a castigat la loterie, adica asa ceva n-ai sa vezi si e al agramatei pe viata.

Chestia asta ma mira putin pentru ca de obicei ciudateii astia mici stiu sa scrie si sa vorbeasca aproape corect, adica greselile sunt insignifiante pe langa ce fac bipedele astea inculte. Acum hai, ziceti ca am nervi ca m-a lasat unu’ pentru o agramata :)). Eee dar nu mi-e rusine sa zic ca barbatul meu e la fel de destept ca si mine :)). Gata, am glumit acum sa lasam gluma la o parte. Vorbesc foarte serios, chestia asta ma uimeste. E ceva excitant sa o auzi pe una ca abia ii scoti un cuvant cu clestele din gura, sau sa vezi un email sau sms de la alta in care iti spune ca “va venii” la intalnire daca timpul “va fii” frumos si ea totusi “va venii” pentru ca ii e teama ca “va fii” singura? Este? Bine, acuma eu nu pot sa ma pronunt pentru ca eu ma enervez peste masura cand vad greseli din-astea, recunosc ca exagerez in asemenea fel incat imi creste tensiunea si mi se umfla venele, dar totusi as vrea sa stiu ce e asa de excitant la asta, ce e asa de special, pe bune, ma intriga.

O explicatie ar fi ca agramatele sunt frumoase si egoiste. Adica au mintea atat de ocupata cu aspectul lor fizic placut (recunosc, de ce sa fiu jivina), incat ele uita pur si simplu sa scrie si sa citeasca. Ce? Ce-am zis? Pai daca am vazut eu cu ochii mei chestia asta ce sa fac acum, sa ma prefac ca nu am vazut? Ei, dar nu am cum sa fac asta si nici nu am cum sa ma abtin sa nu comentez, asta e lucru stiut.

Asta sunt eu, nu trebuie sa fie toata lumea ca mine. Pentru mine e important sa am langa mine un om cu care sa am ce sa discut, un om caruia ii place sa mai puna mana din cand in cand pe o carte, un om cu principii bine stabilite si viziune in comun cu a mea. Lasand la o parte misto-ul pe care l-am facut pana acum, pe langa faza cu batuti in cap atrasi de inculte am vazut si barbati in adevaratul sens al cuvantului care au stiut ce vor de la ei si de la partenerele lor si de la viata lor impreuna. Intr-adevar este greu sa gasesti un om pe aceeasi lungime de unda cu tine dar oamenii se pot schimba. Ce nu inteleg eu este de ce barbatii (animalutele bipede, adica) fac abstractie de niste aspecte care sunt importante desi nu par, de ce fac abstractie de ele doar ca sa se simta bine 5 minute. Da’ pe bune, principiile unde sunt? Eu daca as fi barbat, as avea o partenera frumusica si draguta cu care nu mi-e rusine in lume daca deschide gura. Dar sunt femeie si uite ca am un partener de care sunt mandra din toate punctele de vedere.  In fine, am incheiat si discutia si misto-ul.

Cat de bine arata baietica asta (sursa foto)

Lasă un răspuns

