Muzicuță

I’m Jeanny, ex Miss Jane, Tribute to Falco

Johann   (Hans) Hölzel s-a nascut iarna, pe 19 Februarie, 1957 si astazi ar fi avut 58 de ani. Romania poate acum nu il mai cunoaste sau poate ca l-a cunoscut si l-a uitat pe el dar pe Amadeus niciodata. De cand a fost el mic i-a placut muzica, i-au placut sunetele frumoase si mai tarziu i-a placut sa le imbine. A iesit ceva frumos, nemaiauzit pentru unii si eu printre ei.

Der Kommissar nu a apucat sa ajunga in top-urile din U.S. asadar nici in Romania nu a ajuns in anul 1981 atunci cand a fost lansat. Totusi are un mesaj special, are versuri in germana combinate cu nuante de rap, iar acolo Falco ne canta despre consumul de droguri, obicei care i-a adus si lui sfarsitul.

Mai tarziu a inregistrat Rock me Amadeus inspirat fiind de filmul castigator de Oscar, Amadeus. In 1986 a ajuns hit la nivel mondial si desi nu ma nascusem atunci, ma urmareste pana astazi.

Despre Jeanny ce pot sa spun? A fost cantata din punctul de vedere al unui violator si al unui criminal, spun unii, dar de fapt a fost o balada sensibila. Eu asa o vad si asa o aud. A urmat si partea a doua, Coming home si a avut acelasi succes, vorbim doar despre Falco.

Am inceput sa-l ascult in liceu, dupa ce l-am auzit pe VH1 cu Amadeus. Atunci tata mi-a spus cine a fost Falco si am ramas dezamagita sa aud ca nu mai e, saracul murise inca din ’98, pe cand eu aveam 7 ani neimpliniti si totusi auzisem ceva de Amadeus dar l-am uitat. Eram inca pasionata de Prodigy si ma zbenguiam prin casa ori de cate ori aveam ocazia sa aud Firestarter.

Imi place si acum sa il ascult pe Falco, nu imi place sa vad tribut-urile care i se aduc. Sunt prea triste pentru mine, oricum sunt o trista de fel si cateodata. A plecat din Republica Dominicana el stie unde si probabil pe acorduri din Out of the dark.

R.I.P. Falco!

Come and rock me Amadeus! (As vrea si eu un zambet ca asta.)

Sursa foto

2 gânduri despre „I’m Jeanny, ex Miss Jane, Tribute to Falco

  1. Respect!
    Ma înclin in fața unei persoane atat de tinere care nu numai ca stie cine a fost Falco dar îi și apreciază muzica.
    Cu drag,
    Cineva dintr-o alta generatie, care a crescut cu muzica lui Falco

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu