Book worms & șoricei

Recomandari pentru bookworms si soricei. „Cimitirul animalelor” by Stephen King

ps_pet_semetary

Buna, am cateva intrebari pentru tine.

  • Vrei sa simti cum faci pe tine de frica?
  • Vrei sa te ingrozesti si sa iti placa?
  • Vrei sa nu mai indraznesti sa citesti noaptea?
  • Vrei sa citesti un masterpiece ziua in amiaza mare pe o ploaie marunta?
  • Vrei sa nu te mai simti in siguranta in propriul pat?
  • Vrei sa traiesti o experienta a naibii de fascinanta la care o sa te gandesti saptamani intregi?
  • Esti horror tu asa de fel la fel ca si mine?

Ei bine, am ceva pentru tine, o recomandare furioasa. Daca raspunsul la toate intrebarile de mai sus este „da” atunci chiar te rog sa citesti Stephen King – „Cimitirul animalelor”. Il gasesti la Nemira si nu costa mult deci n-ai avea vreo scuza plauzibila ca sa nu-l cumperi. Are si animale pe acolo, volumul adica. Eu azi o sa ma uit la film. Din ce am inteles exista o ecranizare din 1989, conform imdb si abia astept sa ma ingrozesc. Sfatul meu e sa citesti cartea inainte, sa nu faci greseala pe care am facut-o eu cu „Game of Thrones” de mi-e acuma o lehamite sa citesc cartile de nu-ti spun.

Hai, spor la citit!

Sursa cover foto

Sursa foto

3 gânduri despre „Recomandari pentru bookworms si soricei. „Cimitirul animalelor” by Stephen King

Lasă un răspuns

