Inspiration

Gata, de azi scriu cu diacritice

Ca orice blogger care se respectă, nu-i așa, începând de astăzi o să scriu doar cu diacritice mereu și peste tot. Mie îmi plac toate articolele mele de pe acest bloguleț simpatic dar mereu când le recitesc parcă lipsește ceva, ceva esențial și important. Dacă vă uitați atent la articolul ăsta și la restul, cele de până acum sunt fade, au conținut dar nu au estetică, sunt cam goale. Așa ca deșteapta de mine s-a hotărât să le îmbrace pentru că, în fond, îmi place să mă consider „designer” de cuvinte (unul mai mic :D).

Cu toate că eu am tot criticat pe aici și m-am izbit de toți pereții că vai ce îți asumi când te-apucă cheful să-ți faci blog, sau că de ce nu scrie toată lumea corect, nimeni nu mi-a zis „fetiță, unde ți-s diacriticele?”. Eu zic că ar fi fost cazul să mă atenționeze și pe mine cineva. Pur și simplu, nu mi-am dat seama. Dar se vede că am nițel mania persecuției în ceea ce privește limba noastră cea de toate zilele și am început să mă corectez singură.

Vai, mă uit acum la rândulețe și ce frumoase sunt. Așa da, așa îmi place de mine și de blogul meu. Suntem doi frumoși.

În cele ce urmează pe blog, voi continua în aceeași formă și același stil de până acum, adică voi scrie despre nenumăratele chestii care mă enervează pe mine, nenumăratele chestii care îmi plac mie (alea-s cam puține) și voi avea mai multe recenzii de cărți. Mă rog, un fel de recenzii, dar vor fi multe, asta e sigur. Că mie-mi place sa citesc, câteodata citesc în loc sa mănânc.

Gata pe ziua de azi. Le mulțumesc cititorilor mei activi și pasivi că mă suportă ;))

Hai, s-aveți o zi și o toamnă frumoasă!

wallpaper-toamna-in-parc_thumb

Sursă cover foto

Sursă foto articol

Lasă un răspuns

