Aberatii viscerale

Nu vreau toamnă cu soare

Când vine toamna zici că o iau razna. Eee zici, așa e până la urma. O să am destule articole pe tema asta, prea multe chiar pentru că repet, o iau razna și se pare că am luat-o deja.

Acum e toamnă cu soare. E nașpa. Eu vreau sa plouă, sa cadă toate frunzele, sa văd copacii chei, hai bine goi, dacă vrei să fim romantici, să fie frig, sa dârdâi de frig, să am obrajii reci, acum na, e soare și e nițel rece și atât. Azi am ieșit până-n Mega tot în rochie de vară. Vara asta care mi-a pus pielea pe băț și a turnat cu lipici pe mine, m-a făcut sa trepidez și sa îmi pierd fărâma de control pe care o mai aveam asupra mea, așa caniculă, așa vreme câinoasa n-am mai văzut. Când e iarna pui șuba pe tine dacă ți-e frig și nu mai poți, acuma pe căldura aia drăcească ce era să fac, să-mi jupoi pielea de pe mine?

Mda, mă uit și eu pe fereastră ca o romantică incurabilă ce sunt și ce văd: copaci verzi (hai că încep văd, să ingălbenească din vârf), mă pălește așa ușurel și foooarte timid un fir de aer să zic, rece, da’ nu e ce vreau eu, soare pentru ca na, soare (dăăăă!), lume în fuste, tricouri, pantaloni scurți (short, pardon). Toate astea pentru mine sunt niște reminescențe palide ale unei veri furioase și tâmpite care, după cum se vede m-a tâmpit și pe mine, rămașițe din cadavrul unui anotimp proaspăt ucis de succesiunea logică a evenimentelor. Ești moartă vară nebună, adună-ți oasele și pleacă!

nu vreau toamna cu soare 2

Cât trebuie să mai aștept să citesc și eu pe ploaie? La fereastră? Cu ceai?

Dar am așteptat destul, zic.

Nu-mi place toamnă cu soare, vreau toamnă adevărată. Când o s-o văd? În Noiembrie? Adică atunci când o să văd tot felul de statusuri grețoase cu „Sweet November” și o să-mi crească tensiunea dacă mai văd o singură poză cu Keanu Reeves?

Da, știu Keanu e drăguț și filmul ăla al lui e foarte fain, dragă, vezi Doamne, și eu îl admir pentru că are dinți frumoși, dar uite că mie nu-mi place fix acel film. Să vezi ce de „unfollow” o să dau, că tot îmi place mie să fiu solitară și antisocială câteodată, asta deși sunt ahtiată după Facebook.

M-am plictisit. Vreau toamnă!

Sursă cover

Sursă inside

Lasă un răspuns

