Live

Stupizenii + Idioțenii = Tâmpenii. TOP 10 postări tâmpite de pe Facebook

Sunt a Facebook addict, recunosc și mai recunosc ca le dau și eu cu „șer” pentru că nu pot să mă abțin când văd câte o chestie mișto să n-o vadă și alții, că sunt eu o ciudată care share-uiește numai chestii ciudate asta-i din alt film, dar sunt unii care întrec orice forma a imaginatiei. Fără să mai zăbovesc, iată ce top drăguț avem pentru azi:

10. Să dăm totul pe ring, am zis!

pana iti sare untul

Pentru ce sa lupți? Zi și mie, că nu înțeleg, sunt efectiv bătută-n cap. Cel mai probabil nu ai mai mult de 15 ani și postezi mizerii de genul. Băi da’ unii-s chiar culmea.

9. Rima obosită.

rima obosita

Acum eu nu înțeleg de ce inteligenții care distribuie o asemenea vorbă mare, maximă de-a dreptul, nu cotrobăie puțin prin creieraș să se gandească puțin la cum își bat ei joc de news feed (că mi-e milă de el, zău!), cum își bat joc și de străzile pe care scuipă și aruncă prezervative, tampoane și șervetele folosite. Auzi tu, greșeala se plătește. Normal, cum totul se plătește așa și cu greșeala dar sa îți stresezi tu materia cenușie să faci o asemenea poezioara, mai ceva ca Bacovia, efortul ăsta e nemaipomenit. Bravo!

8. Inima în lesă.

inima in lesa

Gata, am scos-o, Dumnezeu știe ce îmi mai pompează sângele fierbinte de latin, așa și-acum e în fața mea, mă iau după ea. Îmi urmez inima. Că sunt tare nefericită.

7. Dragoste bolnava și imediat tratată.

iubire prin perfuzii

Perfuzia aia face toți banii. Mișto rău.

6. Milogul

neajutoratul

Hai ieși-acas’! Ce, mă-ta nu te-a invățat că grijă poți să ai și singur? Dar mă scuzi, eu nu sufăr de romantism expirat.

5. Observatorul

observatorul

Asta ca să nu zic că nu am fost anunțata. De acum înainte promit să casc ochii mai bine și să-mi dau și eu seama de treburile alea de care îți dai tu.

4. Golanul iubăreț

golanul iubaret

Ce ți-e și cu golanul ăsta. Să înțeleg că în timpul liber urăște pe toată lumea și râde ca un dement pentru ca face niște glume de-a dreptul sărate dar după-aia se indrăgostește și el ca omul și începe sa iubească, încetează cu ura, că nu mai e frumos, apoi nu mai glumește pentru că el nu iubește în gluma. Te-ai prins? Și are cagulă ca să ne dăm seama că e golan. În caz că nu te-ai prins nici de asta.

3. Amenințarea prietenoasă

amenintarea prietenoasa

Eee numa’ să vezi ce te-ncing după ce mă ridic eu din cenușă ca pasărea Phoenix. Stai așa, așteaptă numa’ , să vezi ce ți-o iei. Da’ se poate? Dar mai trebuie să aștepți nițel că incă nu am putere ca să fac asta. Pâna atunci poți să mă minți, sa mă bârfești și ce am mai zis eu pe-acolo.

2. Decizie matematică

chestii, numere, socoteli alte numere nu te mai enerveaza

Vai de mine, ai decis tu așa că urăști numerele astea. Dar doar pe astea că d-alelalte îți plac și îți place de asemenea să crezi că reziști la două-trei. Măi ce lume ipocrită. Auzi tu, urăște numerele.

1. Mărimea chiar contează.

marimea conteaza

Aha, adică puterea masculului se vede în zâmbetul femeii de lângă el. Cu cât mai larg, cu atât mai bine. Nici nu mai contează mărimea cealaltă. Niciodată n-a contat. Dar ce te faci când masculul nu are femeie? Ai dreptate, atunci nu mai contează nicio mărime.

O să urmeze TOP 10 postări umane, ca sa ne calmăm :))

Sursa pentru toate fotografiile: Facebook, logic.

Lasă un răspuns

