Book worms & șoricei

Recomandări pentru bookworms și șoricei. Carrie by Stephen King

Salutare! Revin cu o recomandare, mai puțin furioasă de data asta. În weekend am citit Carrie. Carrie care pur și simplu îți induce toate stările prin care ea trece, nu vei citi nimic despre ea zâmbind sau simțind măcar un pic de normalitate. Vei simți tortura psihică, durerile fizice, rușinea, deznadejdea, plânsul lăuntric, toate ale ei, iar la un moment dat o să ți se rupă sufletul și o să-l aduni bucățele de pe fiecare pagină și nici când vei fi terminat cartea nu va fi întreg.

N-ai cum să fii întru totul pentru ea și nici nu poți fi de acord cu ce face ea, dar pe de altă parte n-ai cum să nu-i plângi de milă.

Stephen King a reușit, ca de fiecare dată, să se joace un fel de ping-pong cu psihicul meu. Omul ăsta e un geniu al literaturii, un vrăjitor literar cu o experiență dezarmantă. Când mă apuc să îl citesc pun toate armele jos, n-am cum să ripostez. Prin Carrie a reușit să îmi pună mintea la pământ și, ca de obicei, am trăit o experiență unică.

Cartea o găsiți la Nemira.

Stephen-King

Lasă un răspuns

