Book worms & șoricei

Recomandări pentru bookworms și șoricei – Dolores Claiborne by Stephen King

Acum câteva minute am inchis cartea și senzațiile cu care am rămas sunt de-a dreptul ciudate. Eu o iubesc pe femeia asta și aș da orice să o cunosc, să vorbesc cu ea, să o întreb mai multe despre Joe, despre Vera. Dolores e parte din mine acum, e o persoană căreia eu îi știu toată viața.

O să vezi atunci când o să incepi să citești minunăția asta de carte că o să-i auzi vocea răgușita, o să plângi cu ea, o să râzi cu ea, e ca și cum stai de vorbă cu cineva, numai că doar asculți. Și asculți, și îți vine să nu mai pleci acasă, vrei să afli tot dintr-o răsuflare.

O s-o iubești și tu pe Dolores poate chiar mai mult decât mine și ai s-o înțelegi așa cum am făcut-o eu deoarece, cum ar spune ea “Nu există jigodie mai mare decât o mamă care-și apără copiii.” Îți sună dur dar citește și ai să vezi că de fapt sunt vorbele unei femei simple pentru care copiii ei sunt totul.

Dolores Claiborne, ești minunată, iar tu Stephen King, din nou te-ai jucat ping-pong cu mintea mea!

Sursă foto

Lasă un răspuns

