Live

Chestiile rele ne fac viața mai frumoasă

Iar ăsta e lucru deja bine știut. Eu înțeleg că trebuie să am grijă de sănătatea mea, care apropo, oricât aș vrea eu să mă îmbolnăvesc de ceva ca să am de ce mă plânge, tot sănătoasă tun sunt, așa, ziceam ca înțeleg că sănătatea e importantă dar uite că eu mă confrunt cu un paradox. Anume că am doar o viață. Una singură. Nu am de gând să mi-o petrec mâncând legume fierte sau bând ulei de floarea-soarelui pentru tuse sau excluzând complet ciocolata din alimentație. Nu, nu, nu. Nu!

Așa că m-am gândit puțin la chestiile rele pe care le fac, manânc, beau destul de des și îmi este extrem de bine, ba chiar nu stau fără unele din ele.

În primul rând, am cunoștințe care se laudă că „s-au lăsat de Cola”. Eu nu beau des dar și când mi se face pofta dau gata juma’ de sticlă fără să mă gândesc la consecințe. Da, am văzut clipuri pe youtube cum se transformă într-un fel de smoală și vai ce nesănătoasă e. Da, e. Dacă mie-mi place?nestea

Oricum nu în Cola stau eu. Dacă s-ar putea sa înot în Nestea (de lămâie) cu care am cam înlocuit apa, ar fi ceva sublim pentru mine.

Așa, după aia mai fac o chestie. Nu dorm. Cică tre’ să dormi cam opt ore pe noapte. Eu câteodată dorm trei, alteori doișpe. N-am niciodată un program de somn stabil decât dacă sunt constrânsă. E așa de frumos să stai noaptea pâna târziu și să orbecăi pe net sau pe o carte. Vai!

Am auzit că e nașpa dacă asculți muzica tare în căști. Dar cum aș putea eu să îl ascult pe Satriani la volum minim, sau pe Tiesto în vremurile lui bune (că acum e un rahat pe băț), sau pe noua mea obsesie The Weeknd? Plus că am investit destul în căștile mele și nu pot să nu le chinui puțin. Le recomand oricui are aceeași mânie ca și mine. Arată cam așa cum le vedeți în poză și se aud increfuckindibil.castile mele

Momentan nu am surzit, probabil că pe la 80 de ani o să țipe strănepoții la mine cum țipam eu la bunica. V-am mai zis eu.

Mănânc dulciuri non-stop, nu contează ora, nu contează unde sunt. Dacă mă apucă crizele, mănânc. Și nici nu pun pe mine, nu știu cum naiba. Apoi shaorma. Fac ăștia de la Dristor o shaorma incredibilă. Și mă dau în vânt și după cartofii prajiți pe care, dacă am poftă de colesterol, îi mai stropesc cu puțin ulei și îi potrivesc cu un cașcaval pane. Mmmm! Să știți că eu sunt fericită când mănânc. Acum, că înainte nu știam ce înseamnă să mănânci. Eram fericită când puteam să dau skip. Dar nu mai e cazul.

ciocolata

Ce mai fac? Stau cu ochii în laptop toată ziua
și nu port ochelarii de vedere, ascult muzică tare toată ziua, mă îmbrac subțire atunci când e frig, dorm până îmi plesnește capul, mănânc ciocolată pâna mă ia cu leșin, etc.

Sunt chestii „rele(pentru sănătatea mea) pe care le fac fără să mă gândesc dacă îmi dăunează sau cât îmi dăunează. Așa se manifestă treaba asta de spontaneitate la mine, prin sucuri, muzică și dulciuri. La altele se manifestă printr-un bărbat însurat. Nu dezvolt subiectul, e vorba de psihic și moral aici :))prajitura-televizor-132516

Take care!

Sursă fotografii

pro int edit2

Lasă un răspuns

