Live

Pentru că ce-ai făcut, rămâne făcut :)

Se întâmplă adeseori să mă confrunt cu procese inutile de conștiință, care nu-mi aduc nimic. Ce mă doare mai tare e că sunt involuntare. Și le urăsc, sunt enervante. Mă apucă așa câteodată o durere în piept, un sentiment tragic de vinovăție crasă, din te miri ce motiv idiot. Ba că m-am supărat nu știu pe cine și acel cineva nu știa că eu sunt supărată pe el/ea și m-am purtat ca o needucată ce nu sunt fără să-i spun omului motivul pentru care fac asta, ba că n-am salvat un melc la timp și l-au călcat oamenii în picioare, ba că nu am dat șer la o postare cu o pisicuță care își caută căsuță, ba că m-am răstit la nu știu cine și nu mi-am cerut scuze după-aia, etc. Sunt chestii pe care le face oricine, nu cred eu că toată lumea ține cont de toată lumea și că fiecare ne gândim la aproapele nostru. De multe ori depărtăm aproapele și ne mirăm de ce suntem evitați într-un mod cât se poate de intenționat. O zic dintr-o experiență neplăcuta.

Oricât de rău ar fi am mereu ceva de învâțat din fiecare proces inutil de conștiință. Învăț de fiecare dată când mă simt acut vinovată să nu mai plec urechea la orice cuvânt aruncat la plesneala, învăț să comunic cu alți oameni ca mine, învăț să nu mă mai port ca o needucată, învăț să spun dacă și de ce sunt supărată pe omul în cauză indiferent dacă vreau sau nu să discut despre asta. Învăț multe lucruri și le aprofundez temeinic în mintea mea haotică. Mai învăț și să cer scuze, cum am spus, învăț multe.

Chestiile astea îmi vor folosi în momentul în care mă voi lovi fix de aceleași situații și sunt șanse să mă lovesc destul de tare. O să amortizez cu ce tot învăț eu acum. E urât să faci chestii și apoi să îți pară rău dar totuși să continui să le faci. E rău pentru tine, ca ființă, e rău pentru mintea ta, pentru suflet. E durerea aia în piept. Mai ales când știi că e posibil să nu mai poți să răscumperi în vreun fel greșeala. E nașpa. Le-am făcut pe toate. Vă zic, e nașpa.

Nu mai am chef să vorbesc despre asta și în altă ordine de idei mă simt datoare să spun că în următoarele săptămâni nu voi mai fi prezentă pe blog. Voi fi dar puțin înspre deloc. Nu e definitiv, am doar puțină treabă care ține câteva săptămâni. O să plec dar o să mă și întorc.

Să faceți lucruri bune! 🙂

Sursă foto

Lasă un răspuns

