Live

Despre alegeri

Hotărăsc să revin pe blog după o semi-pauză. Am avut puțină treabă și încă mai am dar iau o pauză și de la treabă ca să scriu asta. Am fost plecată și nu mi-aș fi imaginat că atunci când mă voi întoarce Bucureștiul o să miroasă a moarte. Am simțit un aer greu, ceva apăsător. Aflasem cu o seară înainte ce s-a întâmplat și poate că a fost ceva și în subconștient de m-am simțit așa de ciudat.

Am început să rod tot felul de articole în temă, majoritatea de revoltă, altele de tristețe. Din câteva am aflat că ceea ce s-a întâmplat în București în noaptea de 30 octombrie a fost cumva o pedeapsă pentru că cei de acolo practicau un fel de satanism sau ceva de genul. Aici voiam să ajung. La chestia asta se exagerează îngrozitor și deși nu am avut intenția să scriu despre asta pentru că este un subiect foarte sensibil, simt eu că trebuie să o fac.

M-am născut ortodoxă, sunt creștin ortodox practicant, merg la slujbă Duminica, nu atât de des pe cât aș vrea, mă închin când trec pe lângă o biserică, țin posturile pe cât pot, am în casă icoane și încă una pe care o port mereu în portofel. Îmi iubesc credința și declar că sunt creștin-ortodox. Sunt un creștin ortodox care ascultă rock și metal. Sunt fan Iron Maiden, Metallica, Killswitch Engage, Disturbed, Motorhead, Megadeath, Scorpions, 3 Doors Down, etc. Acum doi ani și un pic am participat și la concertul celor de la Iron Maiden din Piața Constituției de unde am plecat fără să mai pot să îmi misc gâtul într-o parte și în alta de la atâta dans și zbenguială și aștept cu nerăbdare să vină din nou în România și Metallica. M-am ofticat maxim când l-am ratat pe Dave Mustaine pentru că am aflat de concert abia după ce a fost concertul. Și cu toate astea „surprizăăăă” nu sunt satanistă și nu încurajez satanismul, nici măcar nu știu ce-i aia sau cu ce se mănâncă. Da, sunt creștin-ortodox și ascult Metallica. E alegerea mea. Da, se poate să faci asta chiar dacă ești ortodox. Pentru ca ești om și trăiești în lume. Nu, nu fac paradă cu nimic din toate astea, după cum s-a văzut, I have a point.

Încetați cu satanismul, încetați cu Halloween-ul, încetați cu afirmații abjecte, încetați cu toate astea! Din ce am văzut în imaginile filmate dinaintea incendiului, în clubul ăla erau oameni cărora le place genul ăsta de muzică, era o formație metal care își lansa albumul, era un eveniment, o lansare de album, nimic mai mult. Mai ales că vorbim de o tragedie, terminați o dată cu teoriile conspirației și mai știu eu ce. Au murit 30 de oameni, mulți alții au fost grav răniți, nu e cazul să săpăm după senzațional. Cum pot unii să-i numească pe copiii ăia sataniști? Au mers și ei într-o seară de vineri, la un concert, ca să se distreze. Asta spune despre ei că sunt sataniști? Anarhiști? Sau pentru că stilul celor de la Goodbye to Gravity este puțin mai dur pentru urechile sensibile ale unora, ei sunt sataniști? Pe bune?

Trupa Goodbye to Gravity e o trupă metal bună care face muzică bună, iar melodia The Day We Die este la fel de bună cu versuri incredibil de mișto. Nu e nimic satanist nici în numele trupei, nici în versurile melodiei.

Nici măcar nu văd legătura cu Halloween. Chestia asta e pe 31 octombrie, lansarea a fost programată pe 30, nu au o relevanță foarte mare datele dar concluzia e aceeași: nu are nicio legătura cu Halloween, a fost o lansare de album. ‘We’re not numbers we’re free, we’re so alive/ ‘ Cause the day we give in is the day we die’e vorba despre libertate. Știți voi, free?

După părerea mea, melodia e bună și îmi pare rău că i-am descoperit cu ocazia asta. Chiar îmi pare rău. Îmi pare foarte rău! 😦

Lasă un răspuns

