Muzicuță

Din seria „wtf”

Din seria asta avem destule chestii, unele m-au lăsat proastă pe de-a dreptul, altele m-au făcut să îmi benoclez ochii până aproape să-mi iasă din orbite. Și vorba aia, n-ar trebui să mă mai suprindă nimic, mă uit la South Park totuși. Nu mă mai lungesc, că n-are rost.

Știți voi, melodia aia „Le-am spus și fetelor”? Așa se cheamă? Stai să caut pe google. Da, așa se cheamă. I-auzi o cântă o distinsă Lidia Bulbe. Buble, scuze. Asta cine mai e? N-am de gând să google și pentru ea. Mă rog, ideea e alta și anume că versuri mai proaste (atât de proaste încât m-au lăsat și pe mine proastă) n-am auzit de la „Suzana mi-ai furat banana” încoace. Adica, uat ză fac??? Hai să facem o scurtă analiză (nu le iau pe toate la rând că mi-e prea silă):

Mi-e dor de tine in fiecare zi
O spun fara sa crezi ca as minti
Soarele a ras fericit
Cand tu mi-ai zambit

Ce-i mă asta? :)))) S-or vrea a fi metafore, personificări sau mai știu eu ce, dar cine mama naibii face versurile pentru cântecelele fetei ăsteia? „O spun fără să crezi că aș minți.” Again, uat ză fac? Cum vine asta? Adică eu îți spun ție ceva ca tu fără să crezi că eu mint. Hă? Mă depășește. Apoi avem „Soarele a râs fericit/ Când tu mi-ai zâmbit.” Hai soare, râzi și la mine că la fata asta probabil ai făcut pe tine de amuzat ce-ai fost și d-aia a fost caniculă vara asta.

Urmează: Si doar tu imi dai avant
Si doar tu ma faci ce sunt
Si doar noi, orice ar fi
Zi de zi.

Da-i face vânt nu glumă, gagică-su lu’ asta. O mai face și ce e ea. Dar ce ești tu, dragă? O mediocritate a muzicii românești? Stai puțin, muzica românească în general, astăzi e mediocră. Deci de mediocritate nu te acuz. Te acuz că scoți sunete pe versuri d-astea.

Și apoi, piesa de rezistență, nu-i așa, refrenul:

Si vreau sa-ti spun ca mi-a fost dor
Si le-am spus si fetelor
Tremur, cand ma atingi usor
Cum o faci, le spun doar lor

Eu din cele de mai sus înțeleg că tipa asta seara și-o trage bine cu gagică-su și a doua zi sau poate la două minute după, își sună fetele ca să le spună cum o atinge ăla „ușor” și cum tremură ea de ușor ce o atinge. Măi să fie! Nu, că întreb din nou: mămică, cine-i face versurile pentru cântece? Băi, chiar vreau să știu cine! Că ia uite:

Si-a mai trecut un an
Si tu esti tot ce am
Destinul ne-a convins
Ca suntem de neinvins

Aici timpul și destinul reprezintă două entități abia cunoscute de către călăreții bravi și dârzi care se mai și cordesc și apoi povestesc fetelor. Adică a venit destinul la ei și a dus muncă de lămurire cu magnificul cuplu că dom’le, ei sunt de neînvins, ei sunt cineva dom’le, oare mai e cineva ca ei? A trecut și un an, el e tot ce are ea, o cred că e tot ce are din moment ce le povestește fetelor cum și ce-i face, că tremură, vibrează salteaua sub ea, amor pur, la naiba.

Stați, că mai sunt versulețe din-astea drăgălașe dar nu le mai înșir pe aici pentru că m-am plictisit. În timp ce am făcut postul ăsta, eu am ascultat astea:

și altele.

Sper că mă înțelege cineva de ce am făcut mișto de cântecelul mediocru. Așa sunt eu mai underground și mă scoate din minți tot ceea ce e mainstream.

Hai, pa! :*

Y

Sursă foto

Lasă un răspuns

