Live

Iată vin colindători… run away!!!

Am și eu o problemă. Una enervantă. De dimineață, în dimineața mea liberă, niște personaje folclorice și autohtone care se încăpățânează să păstreze vechile tradiții vii la bloc, mi-au făcut o vizită de pomină, dar of course, au fost ținuți de partea cealaltă a ușii. Spuneți-mi „Grinch”, „bitch”, „idioată care nu știe să trăiască sărbatorile după datină”, cum vreți! Nu mă interesează! Atâta timp cât niște copii enervanți, cu voci rupte parcă de la cel mai nasol curs de canto mă trezesc și mă enervează în dimineața mea libera, ma doare în c*r de tradiții și obiceiuri barbare.

Dragi colindători,

Dacă observați după ce ați bătut a doua oară la ușă că nu vă răspunde nimeni, plecați în plm și lăsați-mă în pace. Nu e nevoie ca după ce ați bubuit de două ori în ușă să începeți să bubuiți și să sunați la sonerie în același timp, timp de câteva minute bune, în așa fel încât să mă enervați și să îmi stricați somnul. Dacă nu deschide nimeni ușa aia blestemată asta înseamnă ori că nu e nimeni acasă, ori că sunteți enervanți. Mamele voastre sigur sunt exagerat de mândre de voi. Unu.

Doi. Vorbind iarăși despre mamele voastre, pe voi nu v-a învățat nimeni că la unșpe noaptea nu e frumos nici să vii să behăi pe scară și nici să insistați ca niște nevăstuici turbate să vă deschidă cineva la ora aia? La ora aia unii oameni dorm, nu umblă prin scări de bloc behăind și mugind ca pe maidan.

Trei. Tare aș face o reclamație la administrație să nu vă mai dea nimeni drumul la interfon. Eu nu v-am dat niciodată, pur și simplu pentru că voi nu veniți să îmi amintiți cât de frumoase sunt sărbatorile și nici să mă învăluiți așa discret într-o mantie de bunătate. Nu v-am dat pentru că sunteți enervanți, de-aia. Mă enervați cu behăielile voastre, mă scoateți din minți cu insistența odioasă de care dați dovadă la unșpe noaptea!!!

Patru. Nu mai veniți cu tot felul de gadgeturi pe care vă puneți negativele ca să îmi arătați voi mie că ce faceți e muzică pură, cântați live și alte cele. Nu mă interesează, eu vreau doar să fie liniște. Vă auziți pâna la etajul opt în plm. Mi-ajunge!

P.S. Copilul meu nu o să meargă niciodată cu colindul. Nu, mămică.

P.P.S. Uite așa se merge frumos cu colindul. Așa ceva mi-ar plăcea să văd.

colindatori-blog1

Sursă foto

Sursă cover foto

10 gânduri despre „Iată vin colindători… run away!!!

Lasă un răspuns

