Live

Oamenii frumoși

Nu sunt o specie pe cale de dispariție, nicidecum. Am citit de curând un articol, pe undeva, că de fapt acești oameni nu ar exista ci pur și simplu au fost inventați de alții care nu au avut prea multe de făcut și au creat o nouă metodă de elogiere a unor persoane care numai frumoase nu sunt. Da, se exagerează cu expresia asta, întradevăr nu sunt atât de mulți pe cât s-ar vrea a fi dar sunt. E cert. Sunt.

Știu asta pentru că am întâlnit câțiva. Unii mai frumoși decât alții. Dar frumoși prin ce? Sau de ce? Eu zic ca prin ei și pentru că ei. Pentru că oameni frumoși. Pentru că ei există. Pentru că ei prin ei îți arată ție, scepticul notoriu că nu toți sunt jivine, că nu toți calcă pe orice eșec de-al tău ca să iasă ei in față, ca să fie ei la adăpost și tu, scepticul notoriu să stai și să te uiți ca la la un film de duzină cum ți-o ia altul înainte și tu înca nu te-ai decis ce e de făcut cu viața ta. Oamenii frumoși sunt acei oameni care îți arată prin ei și ce fac ei că și tu poți și tu vrei.

Spuneam că am întâlnit câțiva, din păcate pot să îi număr pe degetele de la o mână, dar important este că am reușit să întâlnesc astfel de oameni. Și le-am mulțumit că i-am întâlnit, le-am zis ca sunt frumoși, le-am zis și de ce, le-am zis că îi apreciez acum și că o să îi apreciez și pe viitor dacă nu îi uit și nu mă uită nici ei pe mine, că și eu sunt frumoasă. Poate.

Dacă n-am fi atât de egocentrici poate am vedea mai des astfel de oameni, care acum sunt o raritate. O raritate frumoasă.

P.S. Dacă îți vine să vomiți de la atâta frumos, fă-ți o favoare și nu citi ce am debitat eu mai sus. Mulțumesc!

Sursă foto

pro int edit2

Lasă un răspuns

